יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

סרט חדש מבית היוצר של "גדודי אלקודס"

בימים האחרונים הוצג סרט דוקמנטרי חדש בהפקת ערוץ הטלוויזיה "פלסטין אליום" בבימויו של הבמאי יוסף מוחמד. הסרט שנקרא "גשר המוות" מציג מזווית פלסטינאית על פי לשון הבמאי את "ניצחונה של ההתנגדות הפלסטינאית על הכיבוש הישראלי  עד לנסיגתו בשנת 2005  מרצועת עזה  הסרט מתמקד  בפיגוע "גשר המוות"  בציר כיסופים ב23.7.2005   שבו נהרגו דוד ורחל מזרחי קול ונפצעו עוד חמישה אחרים  שבוצע על ידי  שלושת הפלגים גדודי אלאקצא,גדודי אלקודס וגדודי סלאח אלדין . עוד מוסיף הבמאי כי צילומי הסרט נלוו בקשיים רבים מאחר וכל העת היו מזלטי"ם ישראלים בשמיים ומאחר וסצנות הסרט מצלמות חמושים, הם נאלצו לדחות את ימי הצילום כדי שהישראלים לא יאו לעבר החמושים.
באשר לצילומים בסרט שמראים טנק ישראלי מבפנים אומר הבמאי  כי כמו שיש משתפי"ם בצד הפלשתינאי, לנו יש משתפי"ם בצד הישראלי וכי צילומי הוידאו הושגו על ידי  קצין ישראלי שצילם את הטנק והעביר זאת למתווך אירופאי במחיר מגוחך לדבריו, וכי הסרט הוא בעצם מלחמה פסיכולוגית כנגד "האויב הציוני".
הוא עוד אומר כי הסרט יוצג בפסטיבל קאן (כן בטח,גם יזכה באוסקר) ובפסיטיבל הסרטים בקהיר ודמשק.
צפו בטריילר הסרט "גשר המוות"

1 תגובות:

דורה אמר/ה...

נשמע מעניין. גם אם לא הכול מדויק, אני בטוחה שיש הרבה דברים שקורים במציאות בסרט. רק בצפייה ישירה אפשר באמת לאמוד את המצב.

הוסף רשומת תגובה