יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

אלקאעידה באמצע קהיר

הסרטון שלפניכם צולם לפני שבועיים (29 בנובמבר) באמצע כיכר תחריר במרכז קהיר. בסרטון נראית עצרת של חברי אלקאעידה (לפחות כך הם מעידים על עצמם) ובה הם צועקים:
"תשמעו אותי יא יהודים,  ח'ייבר ח'ייבר יא יהודים צבא מוחמד עוד יחזור ( קרב חייבר הינו קרב בראשית תקופתו של מוחמד כנגד היהודים בחצי האי ערב,ומוסלמים הקיצונים שרים את שיר זה לעיתים תכופות בהפגנות כנגד ישראל)
ח'ייבר ח'ייבר יא יהודים, צבא מוחמד נמצא פה... תהיו עדים לקברי היהודים, לא נירגע עד שנשחט אותכם אנחנו באים הו יהודים..." בהמשך הוא מדבר בגנות המועצה הצבאית העליונה ועל כך שמצרים תהפוך להיות חלק מהאומה האסלאמית
הדוברים בסרט שייכים לזרם הסלפי שאליהם שייכחים גם מפלגת"אל נור" אשר זכתה במקום השני לאחר הסיבוב השני של הבחירת במצרים. כל זאת לא מבשרים על עתיד טוב מצידה של ישראל עם שכנתה מדרום.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אלדיס, כמה שאני אוהב את הסקופים שלך, אך האם תוכל לבצע בניית סקופים שלא תמיד תיגע בערבים?
כי זה נראה בלוג חד צדדי (ימני), ואני בתור ימני אוהב אתרים מסוג זה, אך נראה כאילו התמקדת רק בפן חדשותי אחד.

eldad אמר/ה...

אהלן, אני מודה לך מאוד על ההערה. אלא שזה מהות הבלוג- להביא חדשות מעניינות מהמזרח התיכון. יתרה מזאת הבלוג הוא לא ימני וגם לא שמאלני, אני מביא חדשות כפי שהם כתובים בפורומים ובאתרים הערביים ולרוב בלי לנקוט אף עמדה(לפעמים אני חייב) שוב,מודנ לך מאוד על ההערה אקח אותה לתשומת ליבי.

הוסף רשומת תגובה