יום שני, 15 באוגוסט 2011

מבוכה נוספת לחיזבאללה- גניבת מחסן נשק בבעל בק

חשיפת רשת ריגול בתוך ארגון החיזבאללה , האשמת החיזבאללה ברצח חרירי, ופיצוץ מיסתורי אשר ארע לפני שלושה שבועות  ברובע הדאחייה בבירות שטרם ידוע באמת את אשר ארע שם הם רק חלק משרשרת ארועים מביכים אשר ארעו בארגון החיזבאללה בשנה האחרונה. וכעת נחשף ארוע נוסף שבו מוערב בן של בכיר בארגון אשר עומד על פי החדש בגניבת מחסן נשק והברחתו לסוריה לצורך מכירה בשוק שחור . הארוע ארע בחודש האחרון בבעל-בק בתוך העיר עצמה. על פי החשד כאמור עומד מאחוריי גניבת המחסן כנופייה שבראשה עומד בנו של בכיר בארגון באזור בעל-בק ( מ,י)  ומדווח כי נגנבו קלצ'ניקובים סיניים, מרגמות  וטילי נ"ט ותחמושת רבה שככל הנראה הוברחו לסוריה ונמכרו למורדים .
גם לפני שנה דווח בעיתון "אסיאסה" הלבנוני על גניבת מחסן נשק באזור הבאקע בלבנון על ידי גורמים בתוך הארגון ומכירתם לגורמים בג'יהאד העולמי שבאה לטענתם על רקע מצוקה כלכלית קשה שבאה בעקבות פרשת "מיידוף הלבנוני" שבה איל ההון השיעי עז-אל דין הונה לבנונים בשווי מיליארד דולר ביניהם רבים בארגון החיזבאללה.
ידוע כי ישנם מחסני נשק רבים לארגון החיזבאללה באזורים אורבנים ועל כן נשאלת השאלה מה היא רמת השמירה עליהם, הרי ישנם מחסנים אחרים  המכילים נשקים מתקדמים כגון טילים לטווח ארוך ונשקים מתקדמים אחרים .


1 תגובות:

בניית אתרים אמר/ה...

לא מבין למה במלחמה הקודמת לא "שיטחנו" להם את כל האיזור, הרי נגד מי הם עוד ילחמו איתו, סוריה? טורקיה? לא. ישראל.

הוסף רשומת תגובה