יום ראשון, 31 ביולי 2011

אתר אינטרנט לבנוני -הפיצוץ ברובע הדאחייה היה מיועד לבן של עימאד מורנייה

הפיצוץ העז שהחריד ביום שישי בערב את רובע דאחיה בדרום הבירה בירות עדיין נחשב בגדר מיסתורי וטרם ידוע באמת מה קרה שם. העיתון א- נהר הלבנוני דיווח היום שבפיצוץ נפגע המחבל סמיר קונטר ואילו אתרי אינטרנט אחרים בלבנון דיווחו כי הפיצוץ כנראה היה מיועד לאדם אשר הדליף מידע אודות המתנקשים  של חרירי מהחיזבאללה ואתר אינטרנט אחר דיווח כי הפיצוץ ככל הנראה היה תוצאה של תאונת עבודה של הרכבת מטען נפץ שייפגע בכוחות יוניפ"ל כפי שארע בשבוע שעבר. למול הגרסאות הללו מיהר ארגון החיזבאללה לדווח שהפיצוץ ארע כתוצאה מפיצוץ בלון גז .
והיום דיווח אתר החדשות אלשפאפ (الشفاف) כי בידיו מידע אמיתי ומהימן כי הפיצוץ ארע בקומה 11 במתחם הנקרא מתחם אלנאצר שבו נמצא משרדו של מוסטפא מורנייה, בנו של המחבל עימאד מורנייה שחוסל בשנת 2008. מוסטפא מורנייה על פי הגרסא הזאת עזב את המקום דקות לפני הפיצוץ שבו נהרג אדם אחד ונפצעו אחרים שככל הנראה שייכחים לחיזבאללה.
העיתון מספר כי הארגון בהלם מכך ששוב הצליחו לחדור למעוז החיזבאללה אשר מיהר לסגור מיד את אזור הפיצוץ לגישה של כוחות הביטחון, סקרנים ועיתונאים . באשר לסמיר קונטר טוען האתר כי מקום מגוריו נמצא באזור אחר ברובע וכל כן הוא מסיק מכך שהוא לא נפגע.
תמונה ממקום הפיצוץ

 

 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה