יום ראשון, 19 ביוני 2011

פרטים אודות חלק מהעצורים בריגול למען ישראל בלבנון

השבוע חשפו כוחות החיזבאללה את דבר מעצרם של מספר אנשים שמואשמים על פי החשד בשיתוף פעולה עם המודיעין הישראלי. הגילוי חסר התקדים  הזה הכה  בתדהמה את ארגון החיזבאללה שכן  זו פעם ראשונה שנחשפו כמות ואיכות כזאת של משתפי פעולה עם המודיעין הישראלי בשורות ארגון החיזבאללה שנחשב  עד לא מזמן לבלתי חדיר ולאגוז קשה לפיצוח. החיזבאללה שומר בקנאות על זהותם של העצורים שעוברים ככל הנראה חקירות באשר למידע שמסרו  , אלא שלאט לאט התמונה סביב זהות העצורים מתבהרת ובימים הקרובים התמונה תהיה שלמה.
לפי רסיסי מידע שמופצים ברשת להלן חלק מהעצורים :
1) ג'לאל א.ד מעיירת ג'האלייה בהרי השוף מדרום למזרח ביירות  .היה קצין ביחידה לאבטחת אישים בלבנון והיה בין היתר  מאבטחו האישי  של ויהאם ויהאב, שר איכות הסביבה לשעבר בין השנים 2004-2005 ובעל ברית של החיזבאללה.
2)אדם נוסף מהעיירה נבטייה והיה מקורב מאוד להנהגת החיזבאללה ולתת אלוף  פאיז כארם שנעצר על ידי כוחות הבטחון הלבנונים שנה שעברה באשמת שיתוף פעולה עם המודיעין הישראלי. פאיז כארם היה מנהיג "התנועה הלאומית החופשית" ואחד האנשים המקורבים לגנרל מישל עאון
3)אדם נוסף מהעיירה חרוף במחוז נבטייה בדרום לבנון שתפקידו בארגון החזבאללה היה קשור לקשר של הארגון החיזבאללה-איראן-סוריה.
4) אדם נוסף ששמו מוחמד עטווי,גם הוא מהעיירה חרוף במחוז נבטייה שעל פי אתר האינטרנט "אל ג'נובייה" הוא אדם מוכר מאוד באזור.
5) אדם נוסף שעל פי האתר " LEBANON NOW "  נחשב לדמות דתית מוכרת מאוד בשורות הארגון

זה כעת המידע היחיד שיש אודות העצורים


1 תגובות:

MoranZzZ אמר/ה...

נסראללה טוען כי הם אינם סוכנים ישראלים אלא סוכני CIA בשירות ישראל\המוסד. מכיוון שישראל מפחדת להכניס סוכנים שלה.

הוסף רשומת תגובה